Vila i frid

Godkväll bloggen! Kom nyligen hem från att ha vart och tänt ljus på min gammelmorfars grav samt ett ljus för min farfar på minneslunden. Det var så himla fint med alla ljusen som lyste på gravstenarna. Högg till riktigt hårt i bröstet när jag insåg att det var sex år sedan som min farfar lämnade oss kvar på jorden och fyra år sedan min gammelmorfar gick bort och mina andra gammelmorfar för bara två år sedan. Tårarna började sakta rinna när vi tände ljusen för dem.

Innan så övningskörde jag med pappa och den här gången gick det mycket bättre än förra gången. Körde på 3:ans växel idag och har äntligen börjat hittat dragläget. Det går framåt. Igår åkte jag och tjejerna på fest i handen tillsammans med Ande. Kom i säng runt 4 tiden och kände mig helt slut. Imorgon börjar skolan igen och då är det dags för nya starka tag. Längtar inte alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0