Espresso House

Hola mi amigos! Que tal? Yo muy mucho bien (ingen aning om vad jag pratar om). Slutade iallafall kl 13.00 idag eftersom att vår svenska lärare var borta. Dagen har rullat på väldigt fort vilket har vart väldigt väldigt skönt. Efter skolan tog jag och Nathalie en tripp till centrum och tog en fika på Espresso House. Därefter kikade vi lite i affärer och jag hittade en jätte fin stickad tröja samt örhängen. Nu ska jag inte lägga mer pengar på kläder den här månaden utan nu ska allt gå åt till nöjen osv. I och för sig så får jag min lön imorgon men nog med kläder nu.

Förövrigt har vi vart hemma hos mig ett bra tag nu och jag har färgat hennes ögonfransar plus hennes hår. Så nu är Nathalie förtillfället rödhårig, skitsnyggt blev det faktiskt. Vi ska alldeles strax äta middag som består utav hemlagad pizza som mamma står och gör nu. Nej nu ska jag vara lite social med rödtotten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0