Farsta centrum

Sitter förtillfället och tittar på Idol och avnjuter en kopp te. Känner mig så extremt trött hela tiden. Ska försöka sova efter Idol tror jag. Börjar 08.00 imorgon så det kan vara en bra ide att försöka lägga sig i tid för en gångs skull.

Gick förövrigt i skolan till 16.00 idag och åkte sedan med Clara till Farsta centrum för att hitta någonting tills på fredag men fick världens beslutsångest. Har lagt undan tre stycken blusar som jag ska åka och titta på igen imorgon och försöka bestämma mig för en.. Annars så fick jag bara med mig ett par örhängen som jag har tittat på ett bra tag. Later alligator.



Dagens klädsel


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snyggfan!

2011-09-20 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0