Gofika med Goofy

Hej bloggen! Har precis gått igenom engelska läxan och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Gick i skolan till 16.00 idag, hade sovmorgon imorse och som plus i kanten så körde pappa oss till skolan. Dagen har förövrigt flytit på med jämna steg. Åkte till Paus bagarstuga efter skolan med Clara då Sofie skulle klippa sig medan i Vh. Efter en lång (väldigt behövlig) fika så tog vi bussen tillsammans hem.

Imorgon är det äntligen fredag! Även fast veckodagarna bara rinner förbi så ska det bli skönt med helg. Känner att jag behöver få sova ut och koppla av lite. Funderar även på att glida förbi gymmet i helgen som jag inte har besökt på hela sommaren.. Pinsamt som fan! Nu måste jag hoppa in i duschen. Börjar 08.00 imorgon vilket betyder att jag måste upp kl 05.30 imorgonbitti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0