Last night

Ber om ursäkt för att jag är en riktigt dålig bloggerska men jag har inte haft tid för bloggen alls. Igår åkte jag och tjejerna ner till Nynäshamn för att träffa Rebecca + Vandad & killgänget. Efter det tog vi bussen tillbaka till Tungelsta hem till Rasmus där det var fest. Där träffade vi Tony som äntligen har kommit hem från växsjö och Joel & Alexandra som nyligen kommit hem från Grekland.

Idag har jag och tjejerna vart inne i stan och tittat runt lite. Jag hittade en jätte fin stickad tröja samt skjorta och en härligt vinröd halsduk. Perekt nu i höst! När jag kom hem så hade mamma köpt pizza deg så vi har ätit hemlagad pizza (för andra gången i helgen) och alldeles nyss blev jag klar med min läxa i historia. Känns riktigt skönt att vara jag. Nu ska jag duscha och se klart på Idol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0