Sol, fest & oroliga föräldrar

Godkväll allihopa! Märker att jag är otroligt dålig med uppdatering fortfarande.. Ska försöka göra ett såkallat uppryck. Började 10.15 imorse och slutade vid 16.00 tiden. Hade prov om epokerna sista timmen och jag tror (hoppas) att det gick vägen för min del. Fastnade lite på vissa frågor men gjorde iallafall mitt bästa. Efter skolan gick jag och tjejerna förbi centrum och hämtade min pälsväst.

Efter det tog vi bussen hem till mig och gjorde mellis och tittade på MTV ett tag innan vi började laga middag. Vi har bara suttit framför tvn och tittat på roliga program och stekt pannkakor tills imorgon då vi ska på utflykt i Tyresö. Vi ska tydligen håva upp plankton.. Kan knappt bärga mig!



Skrattar alltid hysteriskt när jag är med er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0