Svampjakt

Godförmiddag allesammans! Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag faktiskt helt okej med tanke på att jag kom hem kl 05.00 inatt. Gick upp kl 09.00 imorse för att åka iväg med familjen + familjen Digréus (Claras familj) för svampjakt. Vi hittade massor utav svamp, runt 4 kilo. Efter allt svamp letande så blev det fika-paus. Kom hem för bara ett tag sedan och ska alldeles strax hjälpa mamma med rensandet..

Ikväll ska jag hem till Clara då hennes gull pappa ska bjuda oss tjejer på kinabuffé. Samtidigt så ska vi försöka plugga lite då vi har svenska prov imorgon om artiklar osv. Men som sagt nu ska jag hjälpa mamma med svampisarna så vi hörs lite senare kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0