Svampvinst

Godkväll gullisar! Jag är HELT slut. Har plockat och rensat svamp med mamma hela dagen. Åkte med mamma & mormor + små kusinerna imorse och plockade trattkantareller i stora mängder. Det tog aldrig slut, såg svamp överallt. Sen hände världens äckligaste grej mig också, klev ihjäl en fet padda (började nästan gråta) som hoppade framför fötterna. Efter det tappade jag lusten och ville åka hem..

Vi blev alldeles nyss klara med svamprensningen och jag bakade en kladdkaka som jag bjöd över mormor & morfor & gammelmormor på. Snart kommer mormor & morfar hit igen för att äta kebab med oss. Imorgon börjar mitt nya nyttiga hälsosamma liv. Slut på svullet nu. Punkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0