Q/A

Postat av: Sanna
Hur går det med din träning? Du har inte skrivit nånting om den på jätte länge nu? Kan du inte lägga upp före/efter bilder? Älskar din blogg svinmycket, du är grym! :D

Sv: Det går jättebra med min träning just nu och jag är mer motiverad än någonsin så det känns svinkul! Jag vet inte hur mycket ni vill höra om min träning och allt som ingår hela tiden, men om det är så att ni vill att jag skriver om den så självklart. Det där med att lägga upp bilder vet jag inte om jag tänker göra men vi får se hur det blir i framtiden. Självklart har jag tagit egna bilder så men jag vet inte om jag har så stor lust att lägga upp dom här, men vi får se lite längre fram. Tack så jättemycket, vad glad jag blir!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0