Börja eller inte

Nu var det SÅ himla länge sedan som jag la ned tid på bloggen. Har inte kollat in här på nästan hela sommaren känns det som. Lollo har varit på mig och tjatat om att börja blogga igen men jag vet inte riktigt hur jag känner än. Har egentligen ingenting intressant att skriva om mer än att jag jobbar, går i skolan, tränar, bajsar och träffar vänner. Idag började iallafall första skoldagen i 2:an. Fick nytt schema som jag förövrigt hatar eftersom att jag mer eller mindre går från 08.00-16.30 numera. Ber till gud att dom ändrar så att vi får några sovisar. Ville inte börja "första" inlägget med att låta bitter för jag har faktiskt haft ett jättebra sommarlov. Var som tidigare nämnt utomlands med några tjejkompisar i Bulgarien, sunny beach och det måste nog vara ett utav det bästa jag har gjort. Kan visa lite bilder från resan senare om jag försätter bloggen. Sedan har jag jobbat en del i sommar, umgåtts väldigt mycket med vänner och kärleken. Känner mig så otroligt tacksam över alla fina människor omkring mig just nu också - uppskattar allting som ni gör/säger. Nu tänkte jag tvätta bort lite smink och sedan krypa ned i kojan. Imorgon börjar jag 08.00 så det är uppe med tuppen som gäller! 
 
Min fina misse kom och mötte mig från tåget idag, åh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0