Mörbultad

Godkväll bloggen! Ligger i sängen och dricker te framför världens finaste film på 7an. Ska alldeles strax gå och lägga mig även om jag har liten sovis imorgon. Känner mig helt slut, och då menar jag SLUT! Gick först i skolan till lunch, sedan så hade vi brändbollstunering på Rudan. Efter tuneringen så åkte jag till gymmet. Körde tillsammans med Lollo och Sophia och vi började med 30 min kondition - sedan körde vi bröst, axlar fram, axlar mitt och lite triceps. Var som en stor geléklump i överkroppen efter bänkpressen. Men det känns så himla skönt att äntligen vara igång igen. Något annat som också är skönt är att det är fredag imorgon. Tänkte köra ett kvälls-pass på gymmet då. Efter gymmet går jag nog hem till Nino och spenderar resten av kvällen där med honom. På lördag skulle jag vilja träffa mina girls. Nej nu svamlar jag. Godnatt med er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0