Party rockers

Godkvällens! Uppdateringen har inte alls legat på topp idag likaså moi. Var på fest i Tungelsta igår med tjejerna och grabbarna och jag hade det faktiskt supertrevligt hela kvällen! Vi var först hemma hos Markel och förade och senare runt 00.00 tiden hamnade vi hemma hos Moberg. Jag vet inte alls hur mycket klockan var när jag och Nino kom hem men vi somnade iallafall som två klubbade sälar. Idag har vi bara legat framför tvn med pizza och cola. Fick så dåligt samvete efteråt så jag köpte en plocksallad från hemköp på hemvägen och lite naturgodis. Imorgon är det skola igen och jag har tydligen en liten sovmorgon, men desvärre har jag idrott direkt på morgonkvisten och jag ber till gudarna att det är inomhus! Hursom så tänkte jag iallafall dra ett kvällspass på gymmet imorgon, tror Lollo skulle hooka på också. Skönt att vara på banan igen! 
 
Bilder lånade av Sofie & Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0