Snabbspolning

Har lagt bloggen åt sidan ett tag, främst för min egen skull. Har behövt behålla min tankar och känslor för mig själv ett tag. Det har hänt en massa saker under tiden, både bra och mindre bra. Livet är verkligen en riktig berg - och dalbana ibland. Här är iallafall lite bilder på saker som jag har haft för mig under tiden som bloggen inte har varit aktiv. 
 

Den 1a december (närmare bestämt nu i lördags) bjöd jag hem dom bästa jag vet på julbord hemma hos mig. S&C kom lite tidigare och hjälpte till med dukning och bakning, och till lunch så gjorde vi julgröt och drack glögg. Hela kvällen var jättemysig men som vanligt när det är julbord proppar man i sig tills man hamnar i matkoma. 
Dagen efter så tog jag och Sofie en riktigt härlig morgonpromenad i solen och kylan. Efter promenaden gick vi hem till mig igen och åt lite rester från gårdagens julbord. Kan typ inte tröttna på julmat ändå. 
Har även julpyntat rummet lite och satt upp julstjärnan samt en ljusslinga. Känns SÅ himla mysigt. 
Har fikat extremt mycket, både ensam och med tjejerna. De två sista är även från julshoppingen med S&C inne i stan här om veckan. Känner mig förövrigt rätt så klar med alla julklapparna, har ytterst få kvar.
Jag och Clara åkte hem till mig en eftermiddag och gjorde hallon - och blåbärspaj som blev himelsk! Sedan har jag färgat min utväxt som så många klagat på (nöjda? nej det blir ni väl fan aldrig). Sedan köpte jag lite myspys till lägenheten så som ljus, ett ljusfat, tomtar och krukor. Har också myst en massa med vovven, en riktig kompis. 
Har fått hem min silvriga nyårsblåsa från Rebecca Stella kollektionen som sitter som en smäck! Känner mig jättenöjd - bra köp. Var också på premiärmatchen av Sverige - England på nya Friends Arena med Sofie vilket var grymt! Hade så otroligt bra platser och att få se Zlatans fyra succé mål var ju en upplevelse i sig - "magi, magi, magi, magi". Sedan bokade jag en Summerburst biljett igår och lyckan är obeskrivlig! Fruktansvärd längtan. 
Något av det bästa jag har gjort - Swedish House Mafia "one last tour". Jag var så himla lycklig. Skrek, sjöng, dansade, hoppade, spydde och fällde små glädjetårar. Sedan att jag fick dela kvällen med mina bästa vänner. Felfri kväll. Värt vartenda öre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja äntligen!!!!!!

2012-12-04 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0