Andra advent

Det är inte klokt hur fort tiden går just nu. Det är redan andra advent och snart julafton!? Blir faktiskt lite småstressad av att tiden bara rinner iväg. Hur som helst så hämtade Nino upp mig igår och vi åkte direkt hem till honom. Väl hemma hos honom fikade vi lite och drack te framför en massa olika filmer. Ännu en gång blev det en rad med olika disneyfilmer varav en utav mina favoriter Anastasia. Älskade verkligen den filmen när jag var liten (gör jag dock fortfarande) och var så grymt avundsjuk på hennes utseende, haha! Vi somnade någon gång runt 02.00 snåret och vaknade vid 12.00 imorse. Åt lite adventsfrukost innan han skjutsade hem mig. Väl hemma har jag bara fikat ännu mer och tittat på julkalendern och nu väntar det en massa plugg. Latero 

1. Morgonmys 2. Adventsfrukost med lussebullar och yoghurt 3. Lussefika hemma 4. Mys framför julkalendern

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så glad över att du har börjat blogga igen, din blogg är verkligen bäst! Alltid så mycket härliga bilder :) Keep it up girl!

2012-12-09 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0