Coffee gets us to talk

Fick som tur var skjuts till skolan imorse av Claras mamma. Började skoldagen med media i följd av idrott där jag fick vara i gymmet. Hade sedan lunch och ett mattetest innan jag begav mig hemåt för att vara barnvakt en stund. Passade då på att göra energybars vilket var plättlätt. Därefter åkte jag till gymmet och körde ett grymt pass rygg, bröst och axlar. Var perfekt mör efteråt. När jag kom hem gjorde jag wok till familjen, Nathalie kom även över och gjorde oss sällskap. Sedan tog vi igen en massa tid över en kaffe och jag rensade även ut en massa gamla kläder till henne. Tror hon fick med sig två fulla påsar hem med kläder, smycken och ett par skor. Skönt att få bli av med lite grejer så att man kan införskaffa sig lite nytt nu när lönen kommer. Nej nu är det nog dags att tänka på refrängen. Klass2 varning imorgon, och med det så säger jag godnatt till bloggvärlden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0