Tredje advent

Eftersom att vi hade strömavbrott hela dagen igår så fick Nino komma och hämta mig så fick vi åka hem till honom istället. Väl hemma hos honom så lagade jag middag till honom och Nathalie vilket blev lax i fetaost och potatismos. Gott blev det minsann! Sedan tog jag och Nathalie ett varsitt glas vin och satt och pratade lite innan vi gjorde oss i ordning. Tog bussen tillsammans med tjejerna mot Jordbro där killarna hade fest och jag hade det faktiskt jättekul hela kvällen, så det vart riktigt lyckat! Kom hem till Nino runt 03.00 tiden och lagade falukorv och makaroner till oss för att jag var så äckligt hungrig. Vaknade iallafall tidigt imorse och mådde jättebra vilket var väldigt skönt! Gick direkt ut med hunden på en kisspromenad och dukade sedan fram lite frukost till oss. Vi har bara legat och myst hela dagen, tittat på Ice Age 4 och ätit en massa godis. Nu är jag iallafall hemma och har precis ätit middag. Tänkte sätta mig med lite plugg nu men först blir det en långdusch!
 

1. Gårdagens middag som jag lagade åt oss 2. Jag i min häftiga turban klar för fest 3. Frukosten imorse 4. Världens bästa vid frukosten
1. Dog nästan godisdöden 2. Tredje adventsmys 3. Dagens middag i form av tomatsoppa och sallad med bröd 4. Skrutten på promenad imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0