Groggy girl

Började dagen med två prov. Spanskan gick över mina förväntningar och jag klarade hela provet! Otrolig lättnad. Svenskan gick dock sisådär, hann aldrig formulera mig tillräckligt på de två sista frågorna och det var på dom som man kunde få bland annat A på. Bara att bita i det sura äpplet. Hoppas jag klarade resten iallafall. Kom hem vid 18.00 och kröp direkt ned i sängen med en sallad. Somnade i drygt en halvtimme och var helt groggy när jag vaknade, trodde helt seriöst att jag var någon annanstans. Helt borta som vanligt. Imorgon har jag iallafall kort dag och slutar vid 12.00. Där efter ska jag göra mina naglar. Ska. Bli. Så. Skönt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0