Fredagsmys

Hej på er! Äntligen är det fredag. Har haft en ytterst lugn dag i skolan bestående av bara två lektioner. Slutade vid 13.00 och gick med Sofie upp till centrum för att uträtta ett ärende. Sedan mötte vi upp hennes mamma för att de skulle handla lite och sedan fick jag skjuts hem. Har suttit och pluggat lite inför medeltidsprovet på tisdag, har även ett spanskaprov då som jag också behöver plugga på. Får försöka få ihop det där imorgon. Ikväll blir det bara lugna puckar för min del då jag ska hem till Nino för att bara mysa framför någon film. Sedan imorgon kommer mamma och pappa förbi och hämtar upp mig så ska vi göra lite mer ärenden. Planerna för kvällen ser ut som så att festa med tjejerna vilket ska bli jättekul! Ha en bra kväll allesammans. 
 
En riktigt härlig och samtidigt grotesk bild från i somras när vi var i Sunny Beach - big love. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga ni är! :)

2012-12-14 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0