Fuck cancer

Cancer är så himla hemskt och förstör verkligen så otroligt mycket. Den skadar dom vi älskar allra mest och bryr oss om. Min pappa har haft cancer och jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Jag har aldrig varit så rädd, så som jag har varit för att förlora min pappa. Cancer skrämmer verkligen skiten ur mig och för att hjälpa och stödja andra som lider under dessa omständigheter så som min pappa gjorde - så snälla skänk pengar till cancerforskningen! Hjälp oss att hitta ett botemedel för framtiden, eller varför inte redan NU! Den 4/12 2012 gick Junior bort i tung cancer, och hans liv hade knappt börjat. Livet är så orättvist! Junior startade dock upp en insamling till cancerfonden där målet var att samla in 250 000 kronor. Därför tycker jag att vi ska hedra honom (och många fler kämpar och hjältar) genom att skänka en slant till Juniors insamling HÄR! eller smsa BESEGRA 6715 till 72988. Var en hjälte du också! Tillsammans kan VI rädda liv. Vill ni läsa mer om Junior och hur du kan hjälpa till, gå då in HÄR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0