Fyndat

Hej på er! Kom alldeles nyligen hem från Farsta med Nathalie. Vi åkte in vid 11.00 imorse och har strosat runt där sedan dess. Hittade faktiskt lite smått och gott även om allt nästan var utplockat tråkigt nog. Har iallafall haft en riktigt mysig dag med nutten! Igår öppnade Nino och jag våra julklappar ifrån varandra, och jag fick världens finaste ring som jag hade pekat ut tidigare. Världens bästa kille! Av mig fick han en kaffemaskin där man kan göra allt ifrån espresso till varm choklad och te i. Kul att han blev så glad! Nu är maten klar och lite senare ska jag möta upp Nathalie och spendera resten av kvällen med henne. Hörs när vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0