Glitter glitter glitter

Kikade runt lite i centrum efter skolan och hittade faktiskt några fina ögonskuggor som skulle kunna passa till nyår. Tänkte dock vänta med att köpa sådant tills mellan dags rean börjar, känns mer värt. Något annat som var otroligt värt var den glittriga bhn (tror ingen har missat den från H&M som alla tjejer nästan har?) som jag hittade för ynka 50 kr - KAP! Så den fick följa med mig hem idag. Gjorde som sagt mina naglar idag också och ville göra något annat än fransk manikyr, så det blev en massa glitter. Perfekt till nyår och till min klänning. Blev iallafall supernöjd! Kom hem vid 19.00 och gjorde pizza i ugnen, förbaskat gott måste jag erkänna! Imorgon är det julavslutning på skolan och det är SÅ himla mysigt. Ser fram emot morgondagen! Hörs mer då. 
 

Kommentarer
Postat av: Johana

Visa naglarna finis! :D

2012-12-19 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0