Julstök

Ber om usräkt för den dåliga uppdateringen men gårdagen spenderades med mina bästa tjejor hemma hos Sofie. Var hemma runt 01.30 någon gång och somnade direkt när jag landade i sängen. Vaknade med hemsk migrän imorse och låg kvar till 12.00 framför julkalendern. Haft ont hela dagen till och från och nu börjar det äntligen släppa. Annars har jag gjort lite julgodis och slagit in lite klappisar samt ätit pizza med familjen. Nino kommer och hämtar mig om ett tag och då tänkte jag ge honom hans julklappar. Han har nog ingen aning om vad jag har hittat på den här gången så det ska bli jättekul! Imorgon kommer pappa och hämtar mig hos honom och då ska vi ut på äventyr, så kika in här imorgon så ska ni få se något kul. Hejsvejs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0