Mini shopping

Spenderade hela kvällen igår hemma hos Nino framför Sherlock Holmes 2 med en massa gottis. Det blev ganska sent och jag somnade som en stock! Vaknade vid 10.00 imorse och blev upphämtade av mor och far för att göra lite olika ärenden. Blev bland annat en liten mini-shopping för min del. Hittade bland annat bhn som jag så länge suktat efter men aldrig hittat eftersom att den har varit slutsåld överallt. Blev också ett lunch stopp på Subway vilket kändes år sedan, namelinam! Kom precis hem och ska snart ta en dusch innan Nino kommer och hämtar vovven. Han ska nämligen vara hundvakt ikväll tills jag kommer hem! Och nu blev det strömavbrott igen..


 

1. Middagen igår 2. Gjorde i ordning ett fint ljusfat som jag köpt till lägenheten igår 3. Lunchen idag på Subway 4. Mina fynd från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0