Nyårshysteri


 
Dålig uppdatering från min sida igår. Spenderade iallafall hela kvällen med Nino på Heron. Vi såg The Hobbit i 3D och den var verkligen grym! Rekomenderar den verkligen till er som inte har sett den. Innan bion tog vi en fika på Espresso House vilket var jättemysigt. Vi kom hem runt 00.30 och vaknade redan vid 09.00 imorse. Han körde då mig och S&C till handen där vi sedan tog tåget till farsta. Shoppade det sista inför imorgon, det ska alltid vara sådan hysteri kring nyår. Planerna för imorgon är fortfarande rätt oklara men startar iallafall med middag hemma hos Clara med alla tjejerna. Sedan får vi se vart alla hamnar! Hoppas iallafall på en lyckad kväll med mycket skratt, då blir jag nöjd! Nu har jag iallafall fixat klart Claras naglar och snart kommer Sofie över och då ska vi åka och sola och även möta upp Nathalie. Hoppas ni har haft en bra dag allesammans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0