12/12/12

Idag har det varit en riktigt bra dag med mina vänner! Blev först ett stopp på Port73 där bland annat jag gick lite crazy inne på Inn & Finn. Plockade på mig en massa fint för bra priser. Sjukt egentligen vad mycket man får för så lite pengar. Efter det så åkte vi till haninge centrum där vi även mötte upp Clara och kikade runt lite i affärer. Köpte en julklapp till pappa så nu är jag i princip nästan klar med alla klappisar. Bara Nino kvar nu. Eftersom att jag aldrig bloggade igår så visade jag aldrig upp min nya kärlek. Det var nämligen 30% på allt svart inne på Bik Bok igår så jag köpte en superfin pullover tröja i blommönster för drygt 270 kr som annars skulle gå på 400 kr, grymt värt. Imorgon är det luciadagen och skola kl 08.00, och jag och Sofie hade tänkt att ta en bio-kväll vilket passar mig utmärkt. Något att se fram emot!


Kommentarer
Postat av: J

Hur får du de att bli 4 bra bilder sådär? Vad har du för bredd på bloggen? :)

Skitbra blogg, har läst den i flera år!

2012-12-12 @ 21:50:25
Postat av: J

(Den förra med alltså)

2012-12-12 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0