Café momo

Tog precis en liten "paus" ifrån matten. Har somsagt prov på måndag så håller på att gå igenom allting. Känner mig ganska osäker på det mesta för stunden. Hursom så stannade jag och tjejerna i haninge centrum efter skolan och åt på Café momo även fast jag mådde dåligt. Alla tog en varsin foccacia och efter nästan en kvarts väntan så fick vi äntligen vår mat. Vi fick även en varm valfri dryck på köpet efter vissa omständigheter. Stötte även på Bladh och PO därinne som också skulle fika. Vi gick igenom vår grupptenta som vi ska redovisa på måndag och Sofie hjälpte mig lite med matten. Nu måste jag tyvärr återgå till den så vi får höras lite senare. Hoppas ni har haft en bra dag i det ganska sköna vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0