Café60

Hej på er! Har precis storstädat hela rummet. Har dammsugit och tvättat fönstret samt spegeln och torkat av en massa skit så nu är det skinande rent vilket känns SÅ himla skönt. Igår åkte jag in till stan med Sofie, Clara och Linnéa (♥). Vi satte oss på café60 och hade det jättemysigt. Pratade och skrattade åt precis allt! Vi drack två stora koppar after eight te och satt där nästan till stängning. Vid 1- halv 2 var vi påväg hemåt. Nino kom och hämtade mig i Vh och så åkte vi hem till honom och somnade vid 04.00 tiden. Påtal om ingenting så stod jag på samma tunnelbana igår som en "kändis" som jag tycker är SÅ galet snygg, sedan stalkade han mig och Linnéa - Han ville ha mig helt enkelt. Nu ska jag krypa ned i sängen med en påse godis som jag köpte idag. Puss på er

image description

image description

image description

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0