City life

ÅH har haft en jättemysig eftermiddag inne i stan med tjejerna! Först gick vi till Tyras shop och tittade lite. Fick med mig ett lip plumper som värkar på en gång. Kostade endast ynka 50 riksdaler. Har på mig det nu och SATAN vad det bränns i läpparna! Iallafall så gick vi till Café60 efter visiten för att träffa Dzevlan, Mahhe och deras vän. Vi tog en god middag som för min del bestod av underbar foccacia. Satt där i några timmar och pratade och skrattade. Hade jättetrevligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och gå igenom matten eftersom att vi har mattetest imorgon. Later!

image description

image descriptionimage description

image description

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0