Good night

Nu har jag precis svept fem koppar te och nästan en hel påse med halstabletter. Inga framsteg at all. Mår verkligen pytonorm. Ska ta 11.26 bussen till skolan imorgon för att göra en idiotredovisning på spanska med Sofie. Har övat som en idiot också så det ska väl gå vägen. Efter det har jag matte och jag är verkligen helt lost på vad som komma skall på provet på måndag. Måste be snille-soffan om hjälp.

Efter skolan ska jag och tjejerna äta middag i centrum tillsammans och gå igenom en annan redovisning som vi också ska göra på måndag. Ännu en orsak att hata måndagar lite mer. Nej nu måste jag försöka sova om den här förkyldningen ska försvinna någongång. Vi hörs mer imorgon, eventuellt i skolan och om inte så hörs vi när jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0