Igår och idag

Igår träffade jag Tessi i handen direkt efter skolan. Satt på Espresso House i några timmar och bara pratade om allt möjligt som hänt i livet. Det var faktiskt jättemysigt! Efter det åkte jag hem och därefter kom Nino och hämtade upp mig. Vi åkte hem till honom och lagade tacos. Sedan somnade vi båda framför tvn. Imorse vaknade vi vid kl 11.00. Åt frukost och åkte sedan direkt till gymmet. Körde ett riktigt mördarpass vilket känns i kroppen rejält redan nu. Nu ligger jag i soffan och har precis ätit sallad. Ska strax hoppa in i duschen för ikväll ska jag ut med tjejerna. Hoppas ni får en härlig lördag allihopa!

image description

image description

image description

image description

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0