Nutcase

Godmorgon fredag! Jag måste verkligen berätta om en grej som hände imorse för er. Imorse när jag skulle ta bussen till skolan så upptäckte jag utan att överdriva världens tönt. En riktig wannabe stureplans snubbe med luftkammat "backslick". Hursomhelst så började jag titta på honom och detta var inte för att han var snygg eller så utan för att han såg så himla töntig ut. DÅ upptäckte han att jag tittade på honom och fick TYDLIGEN för sig att jag verkade intresserad och började flina och le emot mig. Jag överdriver inte när jag säger att han stirrade oavbrutet på mig hela vägen från vh station till haninge centrum. Han kan nog vara det vidrigaste jag sett på länge. Man ska inte vara elak emot människor men jag hoppas verkligen att han får hjälp en vacker dag, både med det ena och det andra. Ville bara dela med mig av den här händelserika händelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0