Q/A

Postat av: Frida
Jättefin blogg du har! Har en liten fråga som du säkert svarat på innan men jag orkar inte leta i arkivet. Ska resa bort någonting i sommar? Alltså till något varmt ställe? Vet att du ska iväg till P&L festivalen men ska du åka till nått annat ställe med? Isåfall med vilka? :) Puss på dig snygging!

Sv: Hellu! Jo jag har svarat på den här frågan förut och det är faktiskt så att jag ska åka till Spanien tillsammans med mina fina vänner Sofie, Clara, Linnéa och Sophia. Vi ska förmodligen hyra en lägenhet där av min pappas chef som vi ska bo i runt i en vecka. Jag längtar verkligen efter den här resan så otroligt mycket så nu är det bara att skaffa sig ett rejält jobb så att man tjänar tjockt med para asså. Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur känner du Linnea och Sophia? Känner ni varandra bra? Tycker det är lite skumt att ni är så tighta

2012-02-23 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0