Kaffe med mjölk

Jag har verkligen haft en jättemysig söndag tillsammans med tjejerna idag. Vi åkte in till stan vid 11 tiden. När vi väl var inne gick vi till ett mysigt ställe och beställde in en varsin brunch som bestod av äggröra, bacon, prinskorvar, sallad, rostat bröd & te och kaffe. Efter det fick man american pancakes med vaniljglass och bär. Det var verkligen så äckligt jäkla gott. Efter några timmar på brunchstället begav vi oss ut i vimlet och tittade runt lite innan vi åkte hem åt varsit håll. Sen jag kom hem har jag suttit med näsan ned i matteboken. Det känns som att jag har greppat det mesta men när det väl kommer till provet så får jag hjärnsläpp och stressar upp mig. Får alltid blackout. Jag har även spanskaprov och grupptenta imorgon. Kul liv. Japp.


Kommentarer
Postat av: Clara

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA OMG VA SNYGG NÄST SISTA BILDEN <333333

2012-02-19 @ 18:05:48
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: Hon som är glad att du inte la upp en bild på henne!

Åh hahahahhahahahahah Clara!! Love!!

2012-02-19 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0