Vintersjukan

Måndag igen. Har haft en helvetes måndag. Började somsagt morgonen med ett matematikprov som förövrigt gick åt helvete på ren vacker svenska. Direkt efter det så var det dags för grupptenta i historia och vi fick alla tre MVG på den så det var väl något positivt iallafall. Som tur var så hade vår spanskalärare flyttat spanskaprovet tills imorgon så jag åkte hem direkt efter lunchen. Har legat och sovit sedan dess och jag håller verkligen på att bli jätte förkyld. Är jättesvullen i halsen, har konstant huvudvärk + hosta. Eftersom att jag inte heller kan träna så ska vi passa på att äta på donken idag, känner att jag behöver tröstäta lite med gott samvete.

Bild från idag påväg hem från skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad du är vacker kvinna!

2012-02-20 @ 22:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0