2011 Resumé

Hängde med gamla klassen från Tungelstaskola på museeum.
Åkte till Romme Alpin och åkte skidor med Tungelstaskola.
Åkte ut till Dalarö på påsklovet och mös runt öppen eld med vänner.
Hade bal på Årstaslott som blev jättelyckat!
Fick skolavslutning & slutade 9:an samt sjöng i kyrkan.
Min finaste tog studenten och vi firade honom på hans mammas landställe.
Firade midsommar tillsammans med släkten & de fina vännerna.
Höjdpunkten på sommarlovet - Peace & Love med underbara vänner ♥
Vi firade Nationaldagen i humlegården med mjukglass & jordgubbar.
Vi hade några chillkvällar hemma hos mig under veckan som jag var ensam hemma.
Under veckan som jag var ensam hemma åkte vi ut ett tjejgäng till Ornö.
Jag & Sofie åkte ut till Nåttarö med Felix och hans vänner + ett Tungelstagäng och tältade.
Jag, Nathalie, Clara & Sofie åkte in på Allsång på skansen en gång.
Åt kräftor för fulla muggar hemma hos Lollo en kväll.
Grillade en varm sommarkväll hemma hos min saknade vän Cecilia.
Åkte till London tillsammans med mina finaste vänner Sofie & Clara.
Hade några mysiga sommarkvällar i vårt uterum.
Var på Junibacken med mina småkusiner tillsammans med Clara & Sofie.
Hade några tjejmiddagar hemma hos mig med världens bästa tjejer!
Skulle kunna sitta och lägga upp bilder hela natten men nu måste jag nog avrunda lite. Detta är bara en liten del av hela mitt 2011. Har fått SÅ mycket nya och fina vänner under det här året + att jag har kommit vissa så himla nära. Jag är så otroligt tacksam för att ha såna underbara vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0