Feels so good

Har precis ätit middag med familjen och ska strax hoppa in i duschen. Fick sluta tidigare idag och åkte direkt till gymmet med mamma efter skolan. Körde bara överkropp eftersom att mitt knä fortfarande är konstigt. Är helt skakis i armarna. Kommer nog få en skön träningsvärk imorgon/övermorgon. På lördag ska pappa följa med och provgymma så snart är hela familjen där. Kommer bli betydligt mycket skönare då jag kommer att åka bil med honom varje gång dit istället för buss eller tåg. Nåja, hoppas ni har haft en bra tisdag iallafall. Nu ska jag hoppa in i duschen sen är det en hemtenta som väntar i historia. Love life.


Kommentarer
Postat av: Mr D

haha jag tycker att du är fett vacker även när du göra såna dära miner :P

2012-01-25 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0