Gymmet

Kom precis hem från gymmet med mamma och pappa. Det gick faktiskt svinbra. Körde ett helpass styrketräning vilket känns ganska bra i armarna just nu. Vi köpte protein efteråt också så nu ska det bli allvar på riktigt. Ska börja träna 3-4 gånger i veckan. Igårkväll sov jag hemma hos Nino. Markel och Micaela kom och gjorde oss sällskap lite senare. Dom hade köpt med sig godis och hyrt film så det var jättemysigt förutom att både Nino och miccan somnade så jag och Markel fick sitta och titta helt ensamma. Jag tyckte jättemycket om filmen men kommer dock inte ihåg vad den hette men det var jätte hemsk och jätte sorglig. Vi somnade runt 02.00 tiden och vaknade 09.00 imorse. Snart ska jag åka och äta sushi med familjen och sedan köpa lite behövligheter i handen. Hoppas ni får en härlig lördag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0