Lilla Sofie

Hej på er! Som ni redan vet så följde Sofie med till gymmet idag. Vi körde först 40 min kondition och sedan 90 min styrketräning. Måste säga att det var VÄLDIGT roligt OCH väldigt jobbigt. Känner mig nu helt mör i kroppen och kommer säkert ha en redig träningsvärk i alla muskler imorgon när jag vaknar. Men det är ju trots allt så man vill ha det. Kom iallafall hem till en färdig middag idag då vi började med Halv Åtta Hos Mig idag och pappa var först ut. Han gjorde en supergod cajunggryta och hemgjord pannacotta till efterrätt. I'm pleased med andra ord. Nu ska jag göra te och lägga mig under täcket och glutta lite framför tvn. Känns som en rätt bra idé just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0