Seg

Hoppas ni alla hade ett rikitgt trevligt nyår igår. Jag hade det jättejätte bra! Var omringad av fina vänner hela kvällen och natten. Efter att vi hade ätit middag och sånt hemma hos mig stapplade vi iväg i våra klackar hem till Juden där det var rätt mycket folk. Där firade vi in tolvslaget och redan därefter var vi påväg emot Farsta hem till Anton. Där var Ande, Nino och Tessi så det var mest därför vi åkte dit. Annars hade det nog vart roligare att stanna kvar hemma hos Juden i Tungelsta som också hade vart närmre hem. Iallafall så var jag, Nino, Clara, Linnéa och Sofie hemma hos mig vid 05.00 tiden. Somnade på en gång. Vaknade vid 13.30 idag av att mamma ringde och sa att dem var påväg hem så då gick vi upp och begav oss till Håga pizzeria. Beställde in världens fetaste pizza - SÅ värt det! Ikväll ska jag bara bara hemma. Var egentligen tänkt att jag skulle sova hos Nino ikväll men jag känner mig alldeles FÖR seg och trött så det får bli imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: Clara

Haha fick inte jag vara med eller :(

2012-01-02 @ 13:36:51
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0