Sunday

Hellu! Sitter hemma hos Nino och har precis städat hela hans kök medan han, Ande, Kroon och Linus sitter och spelar fifa. Jag måste nog vara världens snällaste! Hursom, igår var vi i vendelsö på 18års fest hemma hos Mona. Jag var inte alls sugen på att dricka så jag tog det väldig lugnt och drack bara två glas vin på hela kvällen. När vi skulle hem var det världens kaos med nattbussarna. Sen så hade någon snott med sig Sofies skor så det gjorde inte heller kvällen bättre. När vi väl väntade på bussen vid handen terminalen så åkte den bara förbi oss?! Jag frös så jävla mycket så att jag höll på att börja gråta. Ringde Nino och han tröstade mig. Kom hem till Nino nån gång efter kl 03.00. Då var alla grabbarna här också och sov över. Jag slocknade på en gång bredvid min fina. Ikväll måste jag plugga och skriva klart på min hemtenta så ska väl snart bege mig hemåt. Hoppas ni hade en bättre kväll än mig igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0