Back in the game

Hej på er! Igår kom jag hem från Peace & Love festivalen som vi har varit på i en vecka och hellskotta vad skönt det var att få sova i sin säng! Har dock inte kunnat sova som en prinsessa då jag har gått och blivit jättesjuk. Var hos läkaren med pappsen imorse och hämtade ut medicin så nu hoppas jag att hostan ska försvinna och allt det andra. Hursom så har jag haft en fantastiskt rolig vecka tillsammans med mina fina vänner. Jag har både skrattat och skrikit bort rösten, dansat så att jag knappt har kunnat röra mig dagen efter och bara haft det så jävla kul och bra! Vi var ett ganska stort gäng som åkte så vi fick ett väldigt bra camp i och med det. Man var aldrig ensam och nu känns det riktigt skumt när man ligger ensam i sängen utan alla. Jag skulle kunna sitta här hela dagen och berätta om allt som jag har gått igenom men jag har lite packning att ta itu med och ni skulle aldrig orka läsa så mycket text och förmodligen skit i era öron. Men som sagt så hade inte den här veckan kunnat bli så mycket bättre (isåfall vädret) så jag är supernöjd! 
 
 
Finns HUR mycket bilder somhelst så kommer nog att lägga upp lite fler senare men här är iallafall några stycken från veckan i Borlänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0