Brunch

Hellu bloggischen! Kom precis hem efter att ha varit och handlat med mamma och pappa. Om en liten stund ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för Anders fest som är ikväll vilket ska bli skitkul - taggad brud! Innan tror jag att vi skulle hem till Ande och föra lite eftersom att han bor så nära Anders. Igår var vi iallafall hemma hos Ande hela kvällen. Vi grillade och spelade lite kubb vilket var väldigt trevligt. Jag och Nino åkte hem ganska tidigt, tror klockan bara var 23.30 när vi lämnade alla. Innan visiten hemma hos Ande igår så var jag med han, Linus, Sophia och Chribba i handen och åt på tacobar. Jag och Sophia skulle även leta efter någonting att ha på oss till ikväll så killarna fick hänga på som smakråd. Nu måste jag hoppa in i duschen men först tänkte jag göra lite lunch. Juste, min fina morbror mötte upp mig i stan idag och bjöd mig på brunch. Det här var tredje gången som jag träffar honom och det känns redan som att vi alltid har känt varandra och varit nära. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0