Coz

Igår mådde jag lite sådär så spenderade kvällen tillsammans med mitt hjärta. Skulle egentligen ha träffat Nathalie men kände mig inte på topp så åkte hem till Nino istället. Köpte med mig jordgubbar påvägen så det blev soffhäng med jordgubbar och mjölk. Vi kom i säng runt 03.00 tiden så kände mig rätt seg imorse när vi vaknade. Imorgon börjar jag jobba igen, börjar i och för sig kl 12.00-19.00 så det är helt okej. Rebecca och hennes mamma var nyss här och vi har inte träffats på månader så det var jättekul att bara se och prata med henne igen. Nu ska jag hoppa in i duschen och senare ska jag hem till Nino igen eftersom att det är lättare att ta sig till jobbet då det bara är gångavstånd på 10 min. Skönt som fan. Hare och kanin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0