Good night

Åh vad seg jag är idag. Igår hade jag lite fina vänner här hemma och vi satt ute i mitt poolhus och umgicks hela kvällen natten och morgonen. Jag hade det supertrevligt! Kom inte i säng förrän runt kl 05.30 tror jag. Då somnade jag, Sofie och Nathalie i min säng som tre klubbade sälar. Vaknade imorse och mådde inte riktigt på topp, därav varför jag känner mig så seg nu. Sofie lämnade oss tidigt imorse så när hon hade åkt så gjorde vi lite frukost och satte oss ute i uterummet. Ikväll ska jag hem till Nino och mysa lite med honom och bara ta det lugnt. Men först ska jag äta middag och duscha. Vi hörs! 
 
Juste, Mini och Arenander badade igår också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0