late lunch

Har precis fått i mig en sen lunch. Lagade till skrumbledeggs och ett surdegsbröd stekt i olivolja med peppar och salt. Bäst. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning, tänkte först göra lite kaffe. Igår var jag med min fina pojke. Vi gjorde tomatsoppa och tittade på Hamilton och åt popcorn. Båda vart svintrötta så vid 02.00 tiden somnade vi. Vi tog en liten sovis imorse och vaknade vid 12.00. Då gjorde vi frukost och efter frukosten så körde han hem mig. Ikväll ska vi kanske på bio och på onsdag kanske vi ska åka med min familj och småkusiner till Furuvik djurpark om jag inte måste jobba. Annars så åker jag och brudarna till Bulgarien om bara 1 jävla vecka. Hej resfeber! Usch nu smyger nervositeten sig fram.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0