Mys på solsidan

Vaknade runt 10.00 tiden imorse och gick upp och gjorde frukost direkt. Våra kusiner var här hemma och badade i vår pool så jag satt ute i solen ett tag och umgicks med dom. Tessi kom också över hit en stund och vid 14.00 begav vi oss in mot stan med Sofie. Vi åkte till Söder och satte oss på en sushi thaiwok resturang och åt lunch och tog en cider. Vi satt där i några timmar och pratade och bara hade det jättemysigt. Nu är jag hemma och sitter i soffan och dricker kaffe tillsammans med mamma framför Halv åtta hos mig. Ikväll ska jag förmodligen träffa Nino och då sover jag även kvar där. Måste förbi jobbet imorgon också och hämta ett schema samt lönespec. Sedan har jag inga planer, hörde dock att det skulle bli dåligt väder imorgon så det finns nog inte så mycket att göra. Men vi hörs mer senare! Ha en fortsatt fin dag. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Sofia!
Jag undrar bara, kanske en lite konstig fråga, men hur kunde ni beställa en cider om ni inte är 18? Har nämligen försökt själv på flera ställen. Men inte lyckats.. SLuta aldrig blogga. Jag älskar din blogg!Kram

2012-07-06 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0