New me

Kom precis ur duschen och har slängt i mig lite tonfisk och keso. Tänkte börja ta tag i mig själv nu och få fart på fläsket. Känner knappt igen mig själv (i muskelväg). Har nästan tappat allt som jag jobbade för förut. Tänkte iallafall köra på en tonfisk och keso diet kombinerat med träning i två veckor nu. Träningen ska bli regelbunden så vi får se hur länge jag klarar av dieten innan jag tröttnar. Kan i och för sig blanda med kyckling och lax också. Hursom så har jag varit med Clara hela dagen hemma hos mig, vi var iväg och handlade tidigare så några vuxenpoäng har vi lyckats plocka hem idag. Har ett "dagens dilemma" också, antingen ska jag följa med tjejerna på fest men då ska jag inte dricka eller så ska jag träffa Nino och umgås med honom. Det lutar åt N hållet eftersom att jag ändå ska jobba imorgon och det känns så ovärt att åka på fest när man ändå inte ska dricka någonting. Clara kommer iallafall hit en stund nu så får vi se hur jag gör med mitt dilemma... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0