SHM

Åh jag är SÅ sjukt lycklig nu! Var och hämtade ut våra swedish house mafia biljetter med tjejerna idag. ÅH ÅH ÅH!!! Det kommer att bli så galet fett. Hursom så jobbade jag hela dagen igår. Var svintrött när jag vaknade och ville bara somna om bredvid min fina pojke. Men knatade iallafall iväg till jobbet och stod i kassan hela dagen. Stängde tillsammans med Johan och fick med mig en massa gottis hem. Blev upphämtad av pappa och åkte direkt hem till duschen. Sedan kom Nino och hämtade upp mig så köpte vi med oss sushi påvägen hem till honom. Vaknade vid 11.00 imorse och har varit tillsammans med Jempa, Clara och Sofie hela dagen inne i stan. Vi tog en lunch på wayne's och jag fyndade även ett par söta spets shorts i rosa. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag spendera kvällen hemma hos Sofie med tjejerna. Har saknat dom lite! 
 
Här är lite bilder från dagarna som jag bl.a. inte har bloggat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0