Soft

Har legat och solat på altanen hela dagen tillsammans med familjen. Mormor och gammelmormor kom även över på en fika. Senare kom Sofie över och vi pratade lite om Bulgarien och tittade på olika hemsidor på internet - äckligt taggade tjejer! Efter en stund kom även Clara över och vi har legat och tittat på film och myst. Har faktiskt saknat att bara umgås vi tre, det kändes lite som förr. Vi har tryckt i oss en massa vattenmelon och popcorn. Nu är jag ensam och har precis ätit lite brieost. Tänkte lägga mig och sussa nu eftersom att jag ska upp hyfsat tidigt imorgon. Det pratades nämligen om att åka till Årsta och sola. Senare på kvällen blir det fekke och på lördag jobbar jag från 11.00-18.00. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0