Time is money so I bought a rolex

Nu är klockan mycket och jag behöver sömn för att min förkylning ska försvinna så att jag någon gång kan återhämta mig från denna pestsmitta. Har bara legat i sängen hela dagen och tittat på film och ätit gånger tusen. Har ätit en pasta pesto sallad, sju piggelinglassar, brieost med tuc kex, druckit 1,5 liter cola, tre knäckemackor med ost, en kanna te, en aladdin chokladask och sen två schnitzlar till middag. Helt sjukt, och nu sitter jag och suger på tre halstabletter samtidigt utan att veta varför. Nej men somsagt så är klockan mycket och jag måste sova. Skulle egentligen ha träffat min prins idag men det får bli imorgon istället. Juste, Sofie om du läser nu så hör av dig imorgon ifall du vill åka in till stan - Jag vill med! Godnatt bloggläsare. 

Kommentarer
Postat av: Clara

Vi ska åka på onsdag istället!! /Inbjudar-clarre

2012-07-03 @ 01:09:03
URL: http://belief.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0